بسم الله الرحمن الرحیم و صل الله علی محمد و آله و ذریته

تحفةالزهراء سلام الله علیها

اشعار توحیدی و اهلبیتی ع

بایگانی

مناجات نامه ******************************

پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۴:۳۰ ب.ظ

مناجات نامه


یا من لهُ عرش العظیم یا من لهُ لطف عمیم

یا غافر الذنب العظیم اغفر لی الذنب العظیم

 

یا راحم الشیخ الکبیر یا رازق الطفل الصغیر

یا جابر العظم الکسیر اغفر لی الذنب العظیم

 

مویم سپید رویم سیاه عمرم به عصیان شد تباه

نبود مرا جز تو پناه اغفر لی الذنب العظیم

 

یا رب النور والظلم یا رب البیت والحرم

یا ذالنعیم یا ذالکرم اغفر لی الذنب العظیم

 

یا رب الظل والحرور انت الرحیم انت الغفور

گشتم چو مختال فخور اغفر لی الذنب العظیم

 

یا رب الحلّ والحرام یا رب الرّکن والمقام

یا خالق اللّوح القلم اغفر لی الذنب العظیم

 

یا من یحب الصابرین یا من یحب الشاکرین

یا من یحب الذاکرین اغفر لی الذنب العظیم

 

یا نور من لا نور له یا حی من لا حی له

یا کهف من لا کهف له اغفر لی الذنب العظیم

 

یا عزّ من لا عزّ له یا فخر من لا فخر له

یا حرز من لا حرز له اغفر لی الذنب العظیم

 

یا رب بحق مصطفی هم ابن عمّش مرتضی

یا رب بحق مجتبی اغفر لی الذنب العظیم

 

یا رب بحق فاطمه بردار از ما واهمه

مخصوص اندر خاتمه اغفر لی الذنب العظیم

 

یا رب به شاه کربلا آن کشتۀ راه خدا

ای خالق ارض و سماء اغفر لی الذنب العظیم

 

یا رب به زین العابدین یا رب به باقر شاه دین

هم بر امام صادقین اغفر لی الذنب العظیم

 

یا رب به موسی هم رضا هم بر جواد مه لقاء

یا رب به هادی از وفا اغفر لی الذنب العظیم

 

یا رب به حق عسکری ما را نما از بد بَری

مگذار اندر خودسری اغفر لی الذنب العظیم

 

یا رب به شاه انس و جان آن وارث پیغمبران

سالار دین صاحب زمان اغفر لی الذنب العظیم

 

اقرار داریم ای خدا هم بر تو هم بر انبیاء

هم عرصۀ روز جزا اغفر لی الذنب العظیم

 

گویم دمادم با شتاب قرآن بود ما را کتاب

"رونیزی" از عصیان مخواب اغفر لی الذنب العظیم

 

 مراجعه شود به شعر 311 تحفةالزهرا


 
التماس دعا - برای شادی روح شاعر مرحوم  صلوات

اللهم صل علی محمد و آله و ذریّته و عجل فرجهم و فرجنا بهم و احشرنا معهم

ذریّه یعنی = نسل، فرزندان، سُلاله، دودمان، احفاد....

 

 

 

 

 

  • ... دوستی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی