بسم الله الرحمن الرحیم و صل الله علی محمد و آله و ذریته

تحفةالزهراء سلام الله علیها

اشعار توحیدی و اهلبیتی ع

بایگانی

استغاثه به محضر حضرت ربوبی، الله جل جلاله و عظم شأنه


آمدم با دست خالی سوی تو

چون سگی شرمنده اندر کوی تو

 

روسیاهم روسیاهم روسیاه

آمدم بر آستانت عذرخواه

 

هست امیدم ببخشایی مرا

از کرم ای خالق ارض و سما

 

گر نبخشایی شود خاکم به سر

در کجا رو آورم وقت خطر

 

از عدم آوردیَم اندر وجود

تا کنی لطف و نبودت قصد سود

 

لیک من بد کردم ای پروردگار

هستم از اعمال زشتم شرمسار

 

کار من باشد گنه در روز و شب

لطف تو بخشش نماید بی تعب

 

من به لغزشگاه و تو گیرنده ای

 من گنهکار و تو آمرزنده ای

 

ای که دارد بخششت در هر زمان

سبقت از جباریت اندر جهان

 

تو کریمی تو رحیمی تو غفور

من لَئیم و جاهل و پست و خمور

 

هست امیدم به وقت مردنم

طوق الطافت زنی بر گردنم

 

خواه ناخواهم کنی اندر جنان

گرچه باشم روسیاه و ناتوان

 

گر کنی رفتار از عدلت به من

در جهنم میشود مأوای من

 

بخش ما را بر شه گلگون قبا

یا به اکبر آن جوان مه لقا

 

یا ببخشا بر علمدار حسین

یا به زینب با دل پر شور و شین

 

یا ببخشا بر علی اصغرش

یا به قاسم نوگل سیمین برش

 

گشته "رونیزی" ز عصیان خوار و زار

هست امیدش به تو ای کردگار


 
التماس دعا - برای شادی روح شاعر مرحوم  صلوات

اللهم صل علی محمد و آله و ذریّته و عجل فرجهم و فرجنا بهم و احشرنا معهم

ذریّه یعنی = نسل، فرزندان، سُلاله، دودمان، احفاد....

 

  • ... دوستی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی