بسم الله الرحمن الرحیم و صل الله علی محمد و آله و ذریته

تحفةالزهراء سلام الله علیها

اشعار توحیدی و اهلبیتی ع

بایگانی

العجل یا صاحب الامر والعصر والزمان عج

چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۲۹ ب.ظ

العجل یا صاحب الامر والعصر والزمان عج


کجائی ای شه والاتبارم

ز هجر دوریت بس بیقرارم

 

کجائی نور چشمان پیمبر

بیا بنگر دمی بر حال زارم

 

کجائی یادگار شیر یزدان

که پرسی حال من ای تاجدارم

 

کجائی بلبل بستان زهرا

ببین جانا ز عصیان شرمسارم

 

کجائی وارث خون حسینی

ببین لب تشنگان دلفگارم

 

طلب کن خون شاه کربلا را

خنک کن از وفا این قلب زارم

 

نمیدانم کجا باشد مکانت

بیایم در قدومت جان سپارم

 

بسی دشوار باشد ای عزیزم

که در کویت نمی افتد گذارم

 

تو هستی صاحب ملک ولایت

منم همچون سگی در کوی یارم

 

یقین دارم که با من مهربانی

ولی من لایق خدمت ندارم

 

به حق عسکری باب کبارت

به حق نرجسِ نرگس شمارم

 

اگر دست من مضطر نگیری

 یقین حیران به دشت و کوهسارم

 

به حق زینب و کلثوم مضطر

 به حق خسرو بی غمگسارم

 

نظر کن از وفا ای شاه خوبان

به "رونیزی" تو ای سیمین عذارم


 
التماس دعا - برای شادی روح شاعر مرحوم  صلوات

اللهم صل علی محمد و آله و ذریّته و عجل فرجهم و فرجنا بهم و احشرنا معهم

ذریّه یعنی = نسل، فرزندان، سُلاله، دودمان، احفاد....

 

  • ... دوستی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی