بسم الله الرحمن الرحیم و صل الله علی محمد و آله و ذریته

تحفةالزهراء سلام الله علیها

اشعار توحیدی و اهلبیتی ع

بایگانی

                         اغفر لی الذنب العظیم و قسم به چهارده معصوم ع **********

                                                                                                                                        

 

یا من له لطف عمیم یا من له عرش العظیم

 

 

یا غافر الذنب العظیم اغفر لی الذنب العظیم یا(استغفرالله العظیم)

 

 

 

 

 

یا راحم الشیخ الکبیر یا رازق الطفل الصغیر

 

 

یا جابر العظم الکسیر اغفر لی الذنب العظیم یا(استغفرالله العظیم)

 

 

 

 

 

مویم سفید رویم سیاه عمرم به عصیان شد تباه

 

 

نبود مرا جز تو پناه اغفر لی الذنب العظیم یا(استغفرالله العظیم)

 

 

 

 

 

یا ربّ نور والظلم یا خالق اللوح القلم

 

 

بنگر مرا اندر الم اغفر لی الذنب العظیم یا(استغفرالله العظیم)

 

 

 

 

 

یا ذالنعم یا ذالکرم یا رب بیت والحرم

 

 

بنگر به حال مضطرم اغفر لی الذنب العظیم یا(استغفرالله العظیم)

 

 

 

 

 

یا ربّ ظل والحرور انت الرحیم انت الغفور

 

 

گشتم چو مختال فخور اغفر لی الذنب العظیم یا(استغفرالله العظیم)

 

 

 

 

 

یا رب الحلّ والحرام یا رب رکن والمقام

 

 

یا ربّ نور والظلام اغفر لی الذنب العظیم یا(استغفرالله العظیم)

 

 

 

 

 

یا من یحب الطاهرین یا من یحب الصابرین

 

 

یا من یحب المحسنین اغفر لی الذنب العظیم یا(استغفرالله العظیم)

 

 

 

 

 

یا نور من لا نور له یا حی من لا حی له

 

 

یا ضارّ من لا ضارّ له اغفر لی الذنب العظیم یا(استغفرالله العظیم)

 

 

 

 

 

یا جارّ من لا جارّ له یا بارّ من لا بارّ له

 

 

یا خیر من لا خیر له اغفر لی الذنب العظیم یا(استغفرالله العظیم)

 

 

 

 

 

یا من اله العالمین یا هادی لِلمتقین

 

 

یا غافراً لِلمذنبین اغفر لی الذنب العظیم یا(استغفرالله العظیم)

 

 

 

 

 

یا کهف من لا کهف له یا کنز من لا کنز له

 

 

یا ذخر من لا ذخر له اغفر لی الذنب العظیم یا(استغفرالله العظیم)

 

 

 

 

 

یا حرز من لا حرز له یا فخر من لا فخر له

 

 

یا عون من لا عون له اغفر لی الذنب العظیم یا(استغفرالله العظیم)

 

 

 

 

 

یا رب بحق مصطفی بر ابن عمش مرتضی

 

 

یا رب بحق مجتبی اغفر لی الذنب العظیم یا(استغفرالله العظیم)

 

 

 

 

 

یا رب بحق فاطمه بردار از ما واهمه

 

 

مخصوص اندر خاتمه اغفر لی الذنب العظیم یا(استغفرالله العظیم)

 

 

 

 

 

یا رب به شاه کربلا آن کشتۀ راه خدا

 

 

بخشا گناهان مرا اغفر لی الذنب العظیم یا(استغفرالله العظیم)

 

 

 

 

 

یا رب به زین العابدین یا رب به باقر شاه دین

 

 

هم بر امام ششمین اغفر لی الذنب العظیم یا(استغفرالله العظیم)

 

 

 

 

 

یا رب به موسی هم رضا هم بر جواد مه لقا

 

 

یا رب به هادی از وفا اغفر لی الذنب العظیم یا(استغفرالله العظیم)

 

 

 

 

 

یا رب بحق عسکری ما را نما از بد بری

 

 

مگذار اندر خودسری اغفر لی الذنب العظیم یا(استغفرالله العظیم)

 

 

 

 

 

یا رب به شاه انس و جان آن وارث پیغمبران

 

 

سالار دین صاحب زمان اغفر لی الذنب العظیم یا(استغفرالله العظیم)

 

 

 

 

 

اقرار دارم ای خدا هم بر تو هم بر انبیا

 

 

هم عرصۀ روز جزا اغفر لی الذنب العظیم یا(استغفرالله العظیم)

 

 

 

 

 

گویم به صدها آب و تاب قرآن بود ما را کتاب

 

 

"رونیزیا" گو از ثواب اغفر لی الذنب العظیم یا(استغفرالله العظیم)


 التماس دعا - برای شادی روح شاعر مرحوم  صلوات

 

 

اللهم صل علی محمد و آله و ذریّته و عجل فرجهم و فرجنا بهم و احشرنا معهم

 

 

ذریّه یعنی = نسل، فرزندان، سُلاله، دودمان، احفاد....

 

 

 

 

 

 

  • ... دوستی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی